+48 (85) 662-5598

Pon-Pią 9.00 - 18.00

Gwarancja

• Jak długo trwa gwarancja na produkty Armytek?

10 lat — latarki z aluminium lotniczego.

5 lat — latarki z poliwęglanu i ładowarki.

2 lata — uchwyty, włączniki żelowe, filtry kolorów, elementy zasilające, wymienna nasadka tylna do nurkowania, komponenty do ładowarek, komponenty do latarek z aluminium lotniczego (akumulatory, uchwyty na czoło, uchwyty rowerowy, kable ładujące Micro USB i Magnet USB, przyciski I złącze).

1 rok – komponenty do latarek z poliwęglanu (wbudowane akumulatory, uchwyty, mocowania, przyciski I złącze).

Aby uniknąć sytuacji, które mogłyby spowodować nieprawidłowe działanie produktu, należy uważnie przeczytać instrukcję i stosować się do niej oraz do zaleceń specjalistów z centrum serwisowego! Skontaktować się ze specjalistami z Centrum Serwisowego można przez telefon pod numerem +48 (85) 662-5598 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem service@armytek.pl.

Aby uzyskać serwis gwarancyjny, należy:

• jeśli kupili Państwo produkt na naszej stronie internetowej, podać numer zamówienia;

• jeśli produkt został kupiony w innym sklepie, należy przedstawić dowód zakupu – paragon lub kartę gwarancyjną.


• Co robić po wykryciu problemu?

W przypadku wykrycia usterki w latarce, prosimy sprawdzić następujące rzeczy:

1. Upewnić się, że zapoznano się z instrukcją obsługi latarki i że wszystko zostało wykonane zgodnie z nią.

2. Sprawdzić, czy latarka działa prawidłowo na sprawdzonym i naładowanym akumulatorze.

3. Wskaźnik ładowarki magnetycznej świeci stałe pomarańczowo lub miga na pomarańczowo — należy sprawdzić, czy wymieniliście źródło zasilania i wyczyściliście styki za pomocą wacika z roztworem alkoholu.

4. Wskaźnik ładowarki magnetycznej w wielofunkcyjnych latarkach i latarkach serii Prime miga na czerwono — należy upewnić się, że została odkręcona tylna pokrywa latarki na ¼ w celu rozpoczęcia ładowania.

5. Latarka taktyczna nie działa prawidłowo (nie przełącza trybów, migocze) — należy upewnić się, że korpus latarki jest prawidłowo włożony (część bez anodowania jest przymocowana do głowicy), a w tylnej pokrywie latarki zamocowany jest pierścień.

Jeśli zastosowano się do wszystkich powyższych zaleceń, ale usterkę nie udało się usunąć, należy złożyć wniosek gwarancyjny tutaj. Do formularza należy dołączyć zdjęcie lub film opisujący usterkę, o rozmiarze nieprzekraczającym 20 MB.

Pod warunkiem właściwego użytkowania i konserwacji (aby przeczytać instrukcję konserwacji, kliknijcie tutaj), wymienimy lub naprawimy bezpłatnie wszystkie produkty lub ich części, które okażą się wadliwe.


• Jakie przypadki nie są objęte gwarancją?

Nie podlegają naprawie gwarancyjnej i wymianie:

  • Prawidłowo działające produkty bez wad lub z wadami spowodowanymi modyfikacjami, niewłaściwym użytkowaniem lub użytkowaniem niezgodnie z przeznaczeniem.
  • Produkty z wadami spowodowanymi nieprzestrzeganiem instrukcji konserwacji (kliknijcie tutaj, aby zapoznać się z instrukcjami konserwacji).
  • Produkty z wadami spowodowanymi przez uszkodzenie produktu lub jego części w wyniku zaniedbania i naprawy przez osoby nieupoważnione.
  • Uszkodzenia spowodowane stosowaniem w chlorowanych, zanieczyszczonych cieczach i wodzie morskiej.
  • Nieprawidłowe działanie spowodowane użyciem baterii niezalecanych lub o niskiej jakości.
  • Produkty ulegające naturalnemu zużyciu: zarysowania i pęknięcia na korpusie i szkle, odpryski powłoki, wgniecenia na korpusie, ścieranie i zużycie części gumowych i plastikowych; zużyte połączenia gwintowe (aby zapobiec zużyciu i zapewnić szczelność latarki, należy okresowo smarować gwint i uszczelki silikonowe specjalnym smarem silikonowym (smar silikonowy można kupić tutaj)).
  • Uszkodzone towary ze śladami ingerencji w układ elektroniczny głowicy latarki.
  • Towary, które uległy uszkodzeniu w wyniku działania czynników mechanicznych wykraczających poza deklarowane właściwości: pęknięte lub złamane szkła latarek, pęknięcia plastikowych mocowań czołówek oraz złamane lub rozerwane przewody zdalnych przycisków latarek taktycznych.

Jeśli Państwa przypadek nie jest objęty gwarancją, prosimy o kontakt telefoniczny +48 (85) 662-5598 lub mailowy service@armytek.pl, a my zaproponujemy odpowiednie rozwiązania.

Wszystkie informacje zamieszczone na naszej witrynie internetowej służą wyłącznie celom informacyjnym. Dane techniczne mogą zostać zmienione przez producenta bez wcześniejszego powiadomienia.


• Gdzie można się zgłosić w sprawie pytań dotyczących gwarancji?

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny realizowany jest po kontakcie telefonicznym pod numerem +48 (85) 662-5598 lub e-mailem service@armytek.pl lub po wypełnieniu wniosku gwarancyjnego. Do listu lub wniosku gwarancyjnego należy dołączyć zdjęcie lub film wideo przedstawiające usterkę o rozmiarze nieprzekraczającym 20 MB. Jeśli Państwo kupili towar od nas, należy podać numer Waszego zamówienia. Jeśli towar został kupiony w innym sklepie, należy przedstawić dowód zakupu- paragon lub kartę gwarancyjną.

W celu dokładniejszego zdiagnozowania problemu należy przekazać wadliwy towar do naszego biura w kompletnym zestawie (latarka, akumulator, ładowarka). Koszty dostawy wadliwych towarów do punktu serwisowego pokrywa klient. W przypadku wymiany towaru wysyłany jest ten sam zestaw, jaki otrzymaliśmy od Państwa. Adres do wysłania wadliwego towaru jest podawany po skontaktowaniu się z pocztą serwisową service@armytek.pl.