Wymiana na gwarancji
Warranty service process
![](https://www.armytek.pl/images/companies/1/pages/warranty/Icons%20110x110px_01.png?1649166307556)
1. Wypełnijcie formularz gwarancyjny (znajduje się poniżej), określicie przyczynę usterki i załączcie film pokazujący problem o rozmiarze nie przekraczającym 20 MB. Nasz menedżer ds. serwisu skontaktuje się z Państwem w ciągu dnia roboczego.
![](https://www.armytek.pl/images/companies/1/pages/warranty/Icons%20110x110px-02.png?1649166323439)
2. Po zidentyfikowaniu problemu z latarką lub akcesoriami otrzymają Państwo wiadomość e-mail z adresem, na który należy wysłać produkt w celu zdiagnozowania i naprawy.
![](https://www.armytek.pl/images/companies/1/pages/warranty/Icons%20110x110px-03.png?1649166336492)
3. Wyślijcie do nas zdjęcie/skan dowodu nadania (wraz z numerem śledzenia) przesyłki z Waszą latarką na nasz adres.
![](https://www.armytek.pl/images/companies/1/pages/warranty/Icons%20110x110px-04.png?1649166348229)
4. Po tym przystąpimy do rozwiązywania Waszego problemu gwarancyjnego.
![](https://www.armytek.pl/images/companies/1/pages/warranty/Icons%20110x110px-05.png?1649166361761)
5. Nasz menedżer skontaktuje się z Wami i poinformuje o wynikach naprawy.
![](https://www.armytek.pl/images/companies/1/pages/warranty/Icons%20110x110px-06.png?1649166375643)
6. Po zapakowaniu przesyłki i wysłaniu jej na adres zwrotny, nasz menedżer skontaktuje się z Państwem i poda numer przesyłki, pod którym można ją śledzić.
PRZYPADKI OBJĘTE GWARANCJĄ:
![](https://www.armytek.pl/images/companies/1/pages/warranty/Icons%20110x110px-07.png?1649166395974)
1. Problem z elektroniką (nie włącza się, nagle przestał działać, spaliły się styki w środku).
![](https://www.armytek.pl/images/companies/1/pages/warranty/Icons%20110x110px-08.png?1649166416174)
2. Pęknięcie na szkle (spowodowane termicznym oddziaływaniem elementów latarki).
![](https://www.armytek.pl/images/companies/1/pages/warranty/Icons%20110x110px-09.png?1649166433856)
3. Problem z tylną pokrywą (z jej powodu latarka przestaje działać).
![](https://www.armytek.pl/images/companies/1/pages/warranty/Icons%20110x110px-10.png?1649166450825)
4. Problem z akcesoriami (rozdarcia, pęknięcia).