Regulamin sklepu
1. Oznaczenie sprzedawcy
Pełna nazwa | АРМИТЕК СП. З ОО |
Адрес Сидзибы | ул. Владислава Высоцкого, 84а 15-167 Белосток, Польша |
Нумер НИП, РЕГОН луб КРС | КРС 0000671780 РЕГОН 366946311 НИП 5423272375 |
2. Датчанин контактный
Адрес корреспондентский | ул. Владислава Высоцкого, 84а 15-167 Белосток, Польша |
Адрес электронной почты | shop@armytek.pl |
Номер телефона i/lub Formularz kontaktowy | Телефон: +48 (85) 876-0879 WhatsApp: +491624263498 |
3. Rodzaj oferowanych produktów lub zakres świadczonych usług
Armytek to światowej ławy productent zaawansowanych technologicznie latarek, ładowarek i akcesoriów. Produkty Armytek w pełni spełniają wymagania kupujących. Ставы на якорь и независимость: интеллигентная гамма моделей позволила дополнить производство серийных продуктов.
4. Достэмпне формы платности и доставы
Dostawa zamówionych towarów odbywa się za posrednictwem firmy kurierskiej InPost Express или Paczkomaty InPost. Sprzedawca реализует dostawę на terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:
1. Курьерская пересылка InPost — 12 злотых брутто.
Достава от 500 злотых бесплатно.
2. Посылка InPost — 12 злотых
DHL — 25 злотых
5. Окончание реализации zamówienia
Termin reizacji zamówienia | Dostawa w terminie od dwóch dni. |
6. Ewentualne ograniczenia w dostarczaniu towarów (np. ograniczenia w rozmiarze towaru, ograniczenia związane z exportem и т.п.)
Jeśli klient wybierze Paczkomaty InPost do wysyłki: + 1,60% kwoty pobrania.
Przy wtorze opcji Paczkomaty InPost prosimy wybrać odpowiedni paczkomat. Ponadto w celu ułatwienie wyboru odpowiedniego sposobu wysyłki podajemy paksymalne wymiary paczek mieszczących się w paczkomatach.
7. Polityka zwrotów, w tym prawo odstąpienia od umowy
Polityka zwrotów | Gwarantujemy całkowity zwrot pieniędzy w przypadku rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych, pod warunkiem dobrego stanu towaru, pełnego składu kompletu i opakowania. |
Klient ma prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posi Адани Товару.
Do zachowania terminu na odstąpienie wystarczające jest wysłanie do Sprzedawcy na address korespondencyjny bądź e-mailowy oswiadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni.
Jeżeli Klient skorzysta z opcji poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy Sprzedaży za posrednictwem e-mail bądź innej formy komunikacji elektronicznej, Sprzedawca prześle do Klienta niezwłocznie potwierd zenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na trwałym nośniku (na przykład za pomocą poczty elektronicznej).
Nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia oswiadczenia o odstąpieniu od umowy lub wraz z tym oswiadczeniem, Buyuący dostarcza lub przesyła na address Sklepu zakupiony towar w stanie nie зменёним.
Konsument z tytułu wykonywania swego prawa do odstąpienia od umowy nie ponosi żadnych kosztów, poza bezposrednimi kosztami odesłania towaru z powrotem do Sklepu.
Jeżeli zwracany przez Kupującego towar jest niecomplete, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedający dokonując zwrotu należności na rzecz Купуйонцего обнижа зврачана квотэ о лэчнэ квотэ змниейсзениа вартосьци товару бондзь коштув поньесионей пжез ниего направы.
Zwrot płatności dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiąza не; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
W terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oswiadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, Sprzedający ma obowiązek zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Powyższe nie dotyczy kosztów odesłania towaru z powrotem do Sklepu.
Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez K lienta dowodu odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku świadczenia przez Sprzedawcę:
- заводы по производству сборных изделий, изготовленные по специальному заказу предприятия по производству потребительских товаров с использованием защитного оборудования для его производства zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Terminy rozpatrzenia reklamacji
W każdym przypadku odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W przypadku niedotrzymania terminu 14 dni lub w przypadkach szczególnie skomplikowanych – 30 dni, reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z wolą Klienta.
8. Попытка складирования и розыгрыша рекламы
1. Wypełnijcie формуляр гарантии , określicie przyczynę usterki и załączcie фильм pokazujący проблема или rozmiarze nie przekraczającym 20 MB. Nasz menedżer ds. serwisu kontaktuje się z Państwem w ciągu dnia roboczego.
2. Po zidentyfikowaniu problemu z latarką lub akcesoriami otrzymają Państwo wiadomość e-mail z address, na który należy wysłać produkt w celu zdiagnozowania i naprawy.
3. Wyślijcie do nas zdjęcie/skan dowodu nadania (wraz z numerem śledzenia) przesyłki z Waszą latarką na nasz address.
4. Po tym przystąpimy do rozwiązywania Waszego Problemu gwarancyjnego.
5. Nasz menedżer kontaktuje się z Wami i poinformuje o wynikach naprawy.
6. Po zapakowaniu przesyłki and wysłaniu jej na address zwrotny Белосток, ул. Владислава Высоцкого, 84а 15-167, наш менеджер сконтактуе с Państwem i poda numer przesyłki, pod którym można ją śledzić.
9. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
Korzystając z usług naszej strony, autotycznie akceptujesz naszą politykę prywatności. Jeśli zdecydujesz, że nie chces już korzystać z usług naszego sklepu i chcesz, aby Twoje dane zostały usunięte z naszej bazy danych (lub chcesz otrzymywać wszystkie dane osobowe powiązane z Two im kontem), выписанный десять формул.
10. Zasady gwarancji i rękojmi
10 лат — латарки из алюминия лотничного.
5 лат — latarki z poliwęglanu i ładowarki.
2 лата — uchwyty, włączniki żelowe, filtry kolorów, elementy zasilające, wymienna nasadka tylna do nurkowania, komponenty do ładowarek, komponenty do latarek z aluminium lotniczego (аккумуляторы, uchwyty na czoło, uchwyty rowerowy, kable ładujące Micro USB и Magnet USB, przyciski I злоче).
1 рок – компоненты делают латарек с поливенглану (wbudowane akumulatory, uchwyty, mocowania, przyciski I złącze).
Aby uniknąć sytuacji, które mogłyby spowodować nieprawidłowe działanie produktu, należy uważnie przeczytać instrukcję i stosować się do niej oraz do zaleceń specjalistów z center serwisowego! Связаться со специалистами Центра сервисного обслуживания можно через телефон по номеру +48 (85) 662-5598 или через электронную почту по адресу service@armytek.pl .