Regulamin sklepu

1. Oznaczenie sprzedawcy

Pełna nazwa ARMYTEK SP. Z O.O.
Adres siedziby ul. Władysława Wysockiego, 84a
15-167 Białystok, Polska
Numer NIP, REGON lub KRS KRS 0000671780
REGON 366946311
NIP 5423272375

2. Dane kontaktowe

adres korespondencyjny ul. Władysława Wysockiego, 84a
15-167 Białystok, Polska
adres e-mail shop@armytek.pl
numer telefonu i/lub formularz kontaktowy Telefon: +48 (85) 876-0879
WhatsApp: +491624263498

3. Rodzaj oferowanych produktów lub zakres świadczonych usług

Armytek to światowej ławy productent zaawansowanych technologicznie latarek, ładowarek i akcesoriów. Produkty Armytek w pełni spełniają wymagania kupujących. Stawiamy na jakość i niezawodność: inteligentna gama modeli pozwala dokładnie przemyśleć każdy szczegół przed rozpoczęciem produkcji seryjnej.

4. Dostępne formy płatności i dostawy

Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost Express oraz Paczkomaty InPost. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:

1. Przesyłka kurierska InPost - 12 zł.
Dostawa od 500 zł gratis.

2. Paczkomaty InPost — 12 zł.
Dostawa od 500 zł gratis.

3. DHL — 25 zł.

5. Termin realizacji zamówienia

Termin reizacji zamówienia Dostawa w terminie od dwóch dni.

6. Ewentualne ograniczenia w dostarczaniu towarów (np. ograniczenia w rozmiarze towaru, ograniczenia związane z exportem itp.)

Jeśli klient wybierze Paczkomaty InPost do wysyłki: + 1,60% kwoty pobrania.

Przy wtorze opcji Paczkomaty InPost prosimy wybrać odpowiedni paczkomat. Ponadto w celu ułatwienie wyboru odpowiedniego sposobu wysyłki podajemy maksymalne wymiary paczek mieszczących się w paczkomatach.

7. Polityka zwrotów, w tym prawo odstąpienia od umowy

Polityka zwrotów Gwarantujemy całkowity zwrot pieniędzy w przypadku rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych, pod warunkiem dobrego stanu towaru, pełnego składu kompletu i opakowania.

Klient ma prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru.

Do zachowania terminu na odstąpienie wystarczające jest wysłanie do Sprzedawcy na adres korespondencyjny bądź e-mailowy oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni.

Jeżeli Klient skorzysta z opcji poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy Sprzedaży za pośrednictwem e-maila bądź innej formy komunikacji elektronicznej, Sprzedawca prześle do Klienta niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na trwałym nośniku (na przykład za pomocą poczty elektronicznej).

Nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub wraz z tym oświadczeniem, Kupujący dostarcza lub przesyła na adres Sklepu zakupiony towar w stanie niezmienionym.

Konsument z tytułu wykonywania swego prawa do odstąpienia od umowy nie ponosi żadnych kosztów, poza bezpośrednimi kosztami odesłania towaru z powrotem do Sklepu.

Jeżeli zwracany przez Kupującego towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedający dokonując zwrotu należności na rzecz Kupującego obniża zwracaną kwotę o łączną kwotę zmniejszenia wartości towaru bądź kosztów poniesionej przez niego naprawy.

Zwrot płatności dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

W terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, Sprzedający ma obowiązek zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Powyższe nie dotyczy kosztów odesłania towaru z powrotem do Sklepu.

Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku świadczenia przez Sprzedawcę:

- rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji przedstawionej przez konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Terminy rozpatrzenia reklamacji

W każdym przypadku odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem.
W przypadku niedotrzymania terminu 14 dni lub w przypadkach szczególnie skomplikowanych – 30 dni, reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z wolą Klienta.

8. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1. Wypełnijcie formularz gwarancyjny, określicie przyczynę usterki i załączcie film pokazujący problem o rozmiarze nie przekraczającym 20 MB. Nasz menedżer ds. serwisu skontaktuje się z Państwem w ciągu dnia roboczego.

2. Po zidentyfikowaniu problemu z latarką lub akcesoriami otrzymają Państwo wiadomość e-mail z adresem, na który należy wysłać produkt w celu zdiagnozowania i naprawy.

3. Wyślijcie do nas zdjęcie/skan dowodu nadania (wraz z numerem śledzenia) przesyłki z Waszą latarką na nasz adres.

4. Po tym przystąpimy do rozwiązywania Waszego problemu gwarancyjnego.

5. Nasz menedżer skontaktuje się z Wami i poinformuje o wynikach naprawy.

6. Po zapakowaniu przesyłki i wysłaniu jej na adres zwrotny Białystok, ul. Władysława Wysockiego, 84a 15-167, nasz menedżer skontaktuje się z Państwem i poda numer przesyłki, pod którym można ją śledzić.

9. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

Korzystając z usług naszej strony, automatycznie akceptujesz naszą politykę prywatności. Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz już korzystać z usług naszego sklepu i chcesz, aby Twoje dane zostały usunięte z naszej bazy danych (lub chcesz otrzymywać wszystkie dane osobowe powiązane z Twoim kontem), wypełnij ten formularz.

10. Zasady gwarancji i rękojmi

10 lat — latarki z aluminium lotniczego.

5 lat — latarki z poliwęglanu i ładowarki.

2 lata — uchwyty, włączniki żelowe, filtry kolorów, elementy zasilające, wymienna nasadka tylna do nurkowania, komponenty do ładowarek, komponenty do latarek z aluminium lotniczego (akumulatory, uchwyty na czoło, uchwyty rowerowy, kable ładujące Micro USB i Magnet USB, przyciski I złącze).

1 rok – komponenty do latarek z poliwęglanu (wbudowane akumulatory, uchwyty, mocowania, przyciski I złącze).

Aby uniknąć sytuacji, które mogłyby spowodować nieprawidłowe działanie produktu, należy uważnie przeczytać instrukcję i stosować się do niej oraz do zaleceń specjalistów z centrum serwisowego! Skontaktować się ze specjalistami z Centrum Serwisowego można przez telefon pod numerem +48 (85) 662-5598 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem service@armytek.pl .