Obsługa serwisowa

Wymiana na gwarancji

1. Wypełnij formularz wniosku o gwarancję na stronie internetowej, podaj przyczynę wymiany.

2. Po otrzymaniu prośby o gwarancję, w ciągu jednego dnia roboczego nasz menadżer usług skontaktuje się z Tobą.

3. Po wykryciu problemu z latarką lub akcesorium, do Twojej skrzynki przyjdzie list z adresem, na który należy wysłać latarkę (nie musisz wysyłać części).

4. Prześlij nam zdjęcie / skan (i numer śledzenia) pokwitowania wysłania Twojej latarki na nasz adres.

5. Następnie przejdziemy do rozwiązania problemu z gwarancją.

6. Kiedy przesyłka zostanie spakowana i wysłana na adres zwrotny, nasz menedżer skontaktuje się z Tobą i poda numer śledzenia, aby śledzić przesyłkę.

Przypadki gwarancji

1. Problem z elektroniką (nie włącza się, nagle przestaje działać, wypaliły się kontakty wewnątrz obudowy).

2. Pęknięcie na szkle.

3. Problem z teilkapem (z tego powodu latarka przestaje działać).

4. Problem z akcesoriami (rwią się, trzaskają).